'Serieuze verhalen' - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Windesheim 2 - WaarBenJij.nu 'Serieuze verhalen' - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Windesheim 2 - WaarBenJij.nu

'Serieuze verhalen'

Blijf op de hoogte en volg Windesheim

14 Mei 2014 | Zweden, Stockholm

Vandaag mochten we ongelofelijk vroeg uit de veren! De eerste groep vertrok al rond kwart over zeven. Gelukkig heeft gentleman Marcel een nieuwe weg gevonden naar het zelfde station van gisteren die er voor zorgde dat we de helft van de tijd nodig hadden.

De volgende scholen zijn bezocht:
Trångsunds förskola en Glömsta förskola
Twee Reggio Emilia scholen die door de studenten op hun eigen manier ervaren werden. Maar die allebei erg leerzaam waren en vol inspiratie zaten om mee te nemen in eigen onderwijs!

Het was vandaag een korte ochtend , een lange middag en de verwachting is dat het een korte avond wordt. (Dus ook een korte blog.)

We zijn zo langzamerhand moe, maar geven niet op. Morgen mogen we ons weer vermaken. De groep zal opnieuw in twee groepen vertrekken, waarbij de ene groep de basisschool Snättringeskolan gaat bezoeken en de andere groep de school waar breder onderwijs wordt gegeven; Vårbyskolan.

We hopen dat jullie je nog steeds vermaken met de blog, wij namelijk wel! ;)

En nu... Smeris kijken!

Tot morgen:)