'De dag die je wist dat zou komen is..Bijna hier!' - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Windesheim 2 - WaarBenJij.nu 'De dag die je wist dat zou komen is..Bijna hier!' - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Windesheim 2 - WaarBenJij.nu

'De dag die je wist dat zou komen is..Bijna hier!'

Blijf op de hoogte en volg Windesheim

11 Mei 2014 | Nederland, Zwolle

Bijna... naar het land
- dat zo rijk moet zijn..
- waar de lente later begint..
- waar mensen geduldig en soms schuchter over kunnen komen..
- waar in natuurgebieden elanden en beren te vinden zijn.
- waar haring ook een geliefde maaltijd is.

En... Waar Nederland afgelopen zaterdagavond met ruime(!) voorsprong van won..(voor de onwetenden: Nederland 238 - Zweden 218)

Maar.. Ook naar dat land waar het onderwijssysteem anders is dan dat van ons! Wat daar precies anders is gaan we deze week onderzoeken en meemaken!

Er staan schoolbezoeken op het programma, maar ook cultuur snuiven en we hopen het natuurlijk hartstikke gezellig te maken met elkaar!

Morgen is het zo ver.. Op naar Stockholm! Om half negen zijn we op Schiphol waar we met zo'n 40 'Windesheimers' iets voor elven zullen vliegen!

Deze week lees je hier blogs en kun je foto's bekijken van onze trip!